Saturday, March 16, 2013

♥TEMAN♥

Morning saturday..!!

Dah lama sangat x update..!! story banyak tapi ketika ini perasaan agak berkecamuk.. hati terlalu sensitive.. Knp..? saya sendiri tidaK tahu kenapa..??? begitulah naluri wanita yang mempunyai berbagai perasaan sedih, gembira, marah, terharu, terkejut dan banyak lagi...!!

Apa yang dilalui anugerah Allah kepada umatnya.. ya.. saya kena KUAT, TABAH, walaupun dugaan itu berat untuk kita lalui..!! Kadang-kadang memang lancang mulut bercakap kadang-kadang apa yang kita akan cakap itu akan mengguris hati.. Ok saya ' MINTA MAAF" tapi bukan itu niat saya.. :(

Mungkin " MAAF" saya x diterima.. Setiap teguran saya kirim kan tapi " NO ANSWER" fahamlah saya maksudnya.. Begitu jugalah kecanggihan zaman sekarang, FB, TWITTER, BBM, WHATSAPP.. semuanya boleh dilakukan dengan " ADD"REMOVE" ACCEPT' LEFT" sekiranya terjadi  fahamlah saya maksudnya..

Sedih bukan sekiranya berlaku, tapi bukan kehendak " DIRI SAYA" SAYA REDHA" mungkin salahnya datang dari saya tapi GURAU SEMATA-MATA x berniat nak kecikkan hati sesiapa..Ambillah masa mu wahai SAHABAT bukan BFF yang saya mahukan cukuplah SAHABAT YANG MENGENALI DIRI INI :(








No comments:

Post a Comment