Tuesday, December 11, 2012

~Imbas Kenangan Lalu~

Salam, bertemu lagi kita..Korang sihat ke? jaga kesihatan yer.. sebab sekarang banyak penyakit demam berlarutan.. kata ORANG musim.. banyakkan MINUM AIR.. Ermmm.. OK..!!

Hari ni nak berceloteh pasal MEMORI..!! Bukan memori HP or memori 2GB, 4GB, 8GB. HE..HE..cuma nak ingat memori lalu je.. kebetulan..!! 12/12/2012... NICE DATE kan... Tentu korang pun ada kan satu memori yang kadang kala memang susah untuk kita lupakan.. 

Diantaranya memori pahit atau manis. andai ianya memori yang membuatkan kita tersenyum ALHAMDULLILAH.. tapi sekiranya ianya hanya memori MENYENTUH HATI kita, TABAH LAH DUHAI HATI.. ALLAH hanya menduga kita..Alamak kenapa sedih-sedih ni.... OK..!! tukar kepada MEMORI yang lebih indah, moga hari yang indah ini membuatkan kita lebih tersenyum.. :)

So, memori indah saya, mengingatkan saya ketika umur belasan tahun, ketika itu masih study lagi.. Pada mulanya agak tidak berminat untuk mencuburi bidang ini, Tetapi atas desakan MAK, saya mencuba juga, kata otang " X SALAH MENCUBAKAN" akhirnya bidang yang x diminati tu, menjadi sebati dengan diri sehinggalah ke hari ini. ALHAMDULLILAH dengan dorongan keluarga juga bidang ini menjadikan saya usahawan kecik-kecilan.. hehehehe..

Antara memori indah suatu ketika dahulu yang tidak akan dapat pada masa sekarang inilah dia.. sangat sangat RINDUKAN KENANGAN ini... ini sahaja lah tatapan aku sebagai kenangan dan MEMORI yang x mungkin dilupakan.. 

Pesanan PENAJA: yang COMEL itu KAMI..!! yang COMOT tu pun KAMI..!! Moga apa yang korang lihat membuatkan korang TERSENYUM..!! he..he.

Ketika KAMI muda REMAJA belasan tahun..!! Masih KENAL kami..???

Opsss... gambar agak gelap.. so korang carilah mana gambar korang.. hehehe..

Ingat x..? ingat x? tempat pada mulanya rasa ingin pulang ketika menjejak kan kaki.. hehehe.. AKHIRNYA menjadi destinasi yang x nak pulang..!! 

Korang..!!! mesti SENYUM tengok gambar ni kan..!! hahaha.. aku pun sama..!! Maaf yer kalau gambar korang x ada, sebab kalau x salah aku ni gambar BERKUMPULAN..!!

Haaaa..... SAPE kenal..??? WANTED.. !! Ha.ha.. Nilah guru yang JELINGNYA boleh tahan..!! Bab nak mememuji memang SUSAH walaupun kerja yang aku buat SUCCES..!! 

Macam mana suka TENGOK..!! banyak lagi MEMORI kat sini sebenarnya.. ni diantara gambar2 yang aku SCAN & DOWNLOAD.. hehehe.. yang lain NEXT episod..!!





5 comments:

  1. memori yang indah..daripada gaya penceritaan,jelas kelihatan dan terpancar kegembiraan

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, ermm.. mmg sangat gembira, saya boleh tersenyum ketika menulis cerita2 ni. betapa indanhnya kengan itu.

      Delete
  2. PKYNS MENCIPTA SERIBU KENANGAN....
    MISS SOMEONE t_t

    ReplyDelete
  3. tgk dr kualiti gambar...rasenya awal tahun 2000 ni...sbb xde HD lagi zaman tu..:)

    ReplyDelete
  4. Memang pun gambar ni masa tahun 2002. zaman x canggih lagi masa tu seperti zaman sekarang..

    ReplyDelete