Thursday, December 13, 2012

~ Setiap Pertemuan ~

Salam, Alhamdullilah, Syukur kerana masih diberikan penglihatan untuk melihat terbitnya matahari, bernafasnya saya disini.. Moga hari ini kita dikurniakan kesihatan yang sihat, untuk meneruskan perjuangan kita sebagai manusia,..

Korang.. apa itu PERPISAHAN..???

Tentu ianya menyakitkan, bukan semanis yang kita sangkakan.. Yaaaa... Setiap PERTEMUAN pasti ada PERPISAHAN.. itulah janji ALLAH kepada kita sebagai manusia.. Ermm macam topik SEDIH jeeeee..

Tapi apa daya kita, Setiap PERTEMUAN itu bukanlah dirancang begitu juga PERPISAHAN bukanlah sesuatu yang kita inginkan.. PERTEMUAN itu memang INDAH, tetapi PERPISAHAN itu sungguh MENYAKITKAN.. Tapi ingatlah walaupun kita berjauhan, HATI & INGATAN tetap di hati kita..!!

Disinilah KAMI bertemu dan disinilah juga KAMI berpisah..!! PKYNS tempat kami menyatukan KASIH SAYANG & PERSAHABATAN..disini jugalah setiap DAERAH, NEGERI BERTEMU demi menuntut ILMU.. Apabila tiba masanya KAMI harus PERGI..!! PERPISAHAN yang x ingin terjadi..!! tapi harus kami TEMPUHI..!!

Waaa... SEDIHHHHNYAAA... korang ingat lagi x kali terakhir kita disini PKYNS.. berat kaki nak melangkah MENINGGALKAN.. selepas itu kita tidak taulah akan bertemu lagi atau pun tidak harapkan tel jelah.. tapi masa tu masih zaman kuno lagi.. HP pun x mampu nak beli..!! HP tercanggih pun NOKIA 3310..

SYUKUR, ALHAMDULLILAH, Dengan teknologi IT sekarang KAMI bertemu kembali diruang MUKA BUKU..!! 

Ehhh.. ada sedikit gambar yang masih elok disimpan untuk tatapan kawan semua.. :)

KAMI bersama-sama GURU yang muda bergaya & hensem..!!

Wahhh.. DIKIR BARAT kome..!! Ingat x..???

Siapa KAMI..!! nilah antara KAMI yang jauh dimata tapi dekat dihati.. :)

Korang.. Ingat x, ketika kita berkumpul untuk kali TERAKHIR, ucapan dari GURU kita EN ZAHARI.. yang hanya mampu memberikan ucapan AIR MATA apabila ianya terlalu SEDIH untuk diungkapkan PERPISAHAN..!! 

♥ VERY MISS U 

No comments:

Post a Comment