Friday, December 14, 2012

~ TEWAS ~

Salam, Hari ni date 1/2/34 hijrah.. Cantik sungguh tarikh ni. Jatuh pada hari Jumaat, penghulu segala hari.. :)♥

Tentu hari ni banyak isu yang dikaitkan tentang bola kan..!! walau pun MALAYSIA gagal ke separuh akhir, adat permainan kalah & menang, so x yah lah nak hangatkan lagi isu ni.. yang penting x ada CUTI untuk rakyat MALAYSIA..hehehe..


Pemain MALAYSIA sudah cuba yang terbaik walaupun ada yang mengatakan pihak THAILAND tidak berlaku adil.. beberapa hari sebelum hari pertandingan ada terkeluar surat khabar mengatakan, pihak thailand memberikan padang yang x elok untuk pihak malaysia melakukan latihan.. ya allah, teroknyalah THAILAND ni kan.. Ini menyebabkan pasukan malaysia agak sukar untuk melakukan latihan dengan keadaan padang yang sangat terokkkkk..!! apa dah jadi nie..!! terok betul layanan THAILAND kepada MALAYSIA..


Tidak kurang juga malam tadi... padangnya agak terokkk juga...!! korang nampak x..??? yang tu aku focus dulu.. sebabnya... Masa lawan dekat MALAYSIA tempoh hari pun.. hujan kan..!! tapi padang BUKIT JALIL tu still ok lagi..!! walaupun hujan..!! tapi apa dah jadi dengan padang THAILAND ni.. hujan pun x ada tapi padangnya .. Ya.. allah... terok sangat..!!!


Eh.. panas lak hati aku..!! hahhaha.. emosi lebih.. Opssss.. Sejak bila minat bola nie.. hahahha.. Ketika dulu aku adalah seorang yang tak berminat pada bola.. just minat tang.. GOLLLLLL...!!!!! aku pun soraklah.. hahahaha.. Lebih malangnya pemain-main hansem WAN ZECK HAIKAL x ada malam tadi..!! yang powerrrrr semuanya tercedera..!! dah nak tamat permainan barulah si duda hot..!! SAFIE SALI masuk.. tapi dah terlambat..!!! 


Jomlah tengok cerita hot hari ini di news paper..








Walaupun kalah, saya tetap BANGGA..!!
LOVE MALAYSIA



1 comment:

  1. kalah pun saya tetap syg kan pasukan bola MALAYSIA.. mereka dh main dgn trbaik..n mgkin tiada rezeki menang..apa pun HARIMAU MALAYA terbaikkk!!!..

    follow sni..jom ke blog saya..

    http://eiqaleysha.blogspot.com

    ReplyDelete