Saturday, December 15, 2012

♥♥ Hati Yang Rapuh ♥♥

Morning Saturday..!!

Cuaca tempat korang cerah ke..? kat sini mendung selepas hujan, seperti mendungnya perasaan & hati aku juga..!! Mengapa perasaan ini harus timbul..!! sangatlah tidak suka..!!

X nak berceloteh panjang hati sayu memikirkan, hanya ini mampu ku ukirkan untuk mu teman..!! hehehe..

Semakin jauh ku tinggalkan, semakin dekat perasaan itu datang, Ya Allah, kuat kan hati ku ini dengan dugaan mu..!! Amin..!!

Korang..!! saya pernah SETIA, tapi DIDUAKAN, saya pernah PERCAYA, tapi DIKHIANATI, saya pernah MENCINTAI, tapi DISAKITI, saya pernah MEMILIKI, tapi akhirnya KEHILANGAN..

2 comments:

  1. Lelaki walaupun sudah bergelar suami .. if da jd isteri kalo xpercaya suami mmg berdosa tp kalo percya tp diKHIANATI mmg pedih kan kak....

    ReplyDelete