Wednesday, March 20, 2013

TAHNIAH

Selamat Petang..!!

Tahniah..!! tapi tahniah untuk apa ye.. ermmm... Saya ni bukanlah seorang blogger yang aktif.. hehehe.. kadang2 je update disebabkan masa yang agak limited untuk berblogger.  Kadang-kadang x faham juga sesetengah blogger ada membuat GA.. pertandingan untuk upkan jumlah followers diorang. 

So saya just buat manual je. ada masa saya update, ada masa saya tengok-tengok sahaja.. bukan apa. x berapa pandai sangat sebenarnya nak berblogger ni.. :) Blog saya pun cincai je.. janji boleh dibaca..

Sedar x sedar saya dah ada 100 follow. thank's ye korang sebab follow walaupun kita sama-sama x kenal dalam blogger ni.. sikitnya..???? Alhamdullilah.. cukup bagi saya buat masa ini.. bukan mudahkan untuk tarik kawan-kawan kita untuk follow blog... Hari ni baru kesempatan saya nak membelek blog saya nie..

Tetiba terbaca di ruang CHAT ROOM saya..!! Huwaaaa... terharu baca.. sebab ada yang begitu teliti dengan jumlah follow saya. :) Terdetik dihati saya nak bagi sesuatu kepadanya.. sebagai PENGHARGAAN saya kepadanya. THANK'S FOR FOLLOWERS KE 100.

     
                          Inilah blogger yang bertuah tu :http://mizzniya.blogspot.com/

         



                         Inilah buktinya baru seratus followers saya.. Lepas ni siapa plak yang bertuah..!!

                                                                         TUNGGU.. ..!!





1 comment:

  1. trima ksh...siap buat entri lg..pape pn slmt bblogging...have a nice day =)

    ReplyDelete