Thursday, December 6, 2012

E-DAY MY COUSIN PART II



Salam Jumaat, semoga hari ni lebih baik dari semalam, Pejam celik, pejam celik dah JUMAAT kan..!! begitu cepat masa ini berjalan, begitu juga dengan usia kita, NOW.. dah DECEMBER, dah penhujung tahun sudah, macam mana dengan azam kita untuk tahun ni, sudah TERCAPAI ke..???? Kalau belum masih sempat lagi untuk kita kejar azam yang belum tercapai... Tapi kene YAKIN & USAHA.. tanpa YAKIN & USAHA memang kita tidak akan tercapainya... ok.. berceloteh plak kan..

Just nak sambung ENTRY yang belum disambung iaitu E-DAY MY COUSIN PART II. Tanpa berlengah lagi sambungan nya bermula di SINI :

Pertunangan cousin lelaki aku plak, cuma membezakannya adalah hari. cousin aku yang sorang lagi tu 1/12/2012 entrynya pada part 1, tapi cousin aku tu perempuan, mereka ni sebenarnya adalah adik beradik. bagi memudahkan ahli keluarga untuk pulang jadi sepakat untuk buat tarikh yg berdekatan sahaja.

Maka terjadilah tarikh pada 2/12/2012, bagi pihak lelaki bertunang plak.. kalau dah pihak lelaki dah tentulah kene menghantarkan, nak tau dengan orang mana? ornag DEKAT-DEKAT je.. he..he.. tapi aku x boleh nak cerita panjang lebar sebab aku x pergi.. he..he.. so x tau macam mana nak cerita...apa yang boleh aku katakan, jomlah kita tengok apa yang menariknya pada hari tersebut...~~~~~~~

Diantara saudara mara yang turut serta dalam rombongan menghantar serta bersiap sedia dengan barang-barang hantaran dari pihak lelaki kepada pihak perempuan.

Hu..yooo AYAH saya.. hehehe.. AYAH wakil dan ahli keluarga dari pihak LELAKI untuk membincang tentang hal-hal pertunangan diantara pihak perempuan..

Hantaran dari sebelah pihak PEREMPUAN kepada pihak LELAKI

Kakak sulung wakil mengsarung cincin, Senyum je si tunang bila cincin di sarung pada jari manis

Taaaa...daaaaaa.. nilah cousin aku..!! yang perempuan tu adiknya. SELAMAT BERTUNANG BRO..!!

TAHNIAH, kepada cousin aku ni. sampai JODOHnya ..Kepada saudara mara TERIMA KASIH kerana membantu.. Tetiba terasa SEDIH untuk menulis E-DAY MY COUSIN PART II. knp????

Cousin aku ni adalah keluarga anak yatim, mereka hanya mengharapkan adik beradik dan saudara mara sahaja., apabila ada MAJLIS seperti ini.

                                    AL-FATIHAH untuk kedua-dua IBU BAPA MEREKA.

No comments:

Post a Comment