Monday, December 10, 2012

APA YANG MENARIK

Salam, Mood hari ni setenang air yang mengalir, sangatlah bosan..!! So bagi menghilang kan perasaan yang tak tau nak buat apa? saya nak MENAIPPPPPPP....!! Korang X KISAHKAN..!! HE..HE.HE..

last week korang pegi mana? Mesti full activiti  kan, yang ada GF/BF dah tentulah DATING..!!! macam aku nie.. ERMMMM... just pulang ke kampung jumpa MAK & AYAH.. nilah masanya aku nak bersama mereka walaupun jauh diperantauan tapi hati tetap INGAT MAK & AYAH.. Kebetulan plak sekarang musim buah-buahan, rugiiiiii kalau x balikkk..

Dengan Mood ♪♬ Balik Kampung ♬♪ hati sangatlah gembira..!!

Tentu korang tertanya-tanyakan, kampung aku kat mana kan? alaaaa... dekat je just 3jam lebih dr KL ----> TELUK INTAN, PERAK.. itu pun kalau x jem lah, klu x makan masa juga 4,5 jam kalau jemmm..!!!  so pandailah ikut jalan ELTERNATIF.. kadang-kadang terkandas juga..!!! SANGAT SAKITTTTT HATIIII...!! penat kaki nak tekan class & brek  jerrrr...!! hehehe..

Apa yang menariknya kampung aku nie..!! Biasa-biasa je kot..!! hehe..hehe.. nilah diantara tempat-tempat yang berdekatan dengan kampung aku nie..!! 












Menarik kan..!! Diantara 5 destinasi ni yang mana korang dah sampai..???? Dah datang PERAK jangan lupa kunjungi tempat-tempat menarik.
" Ater rugi kome, kalau datang x melawat tempat-tempat menarik di negeri PEROK nie"
cuti-cuti MALAYSIA.. :)





2 comments:

  1. Da jemu la merantau malaysia nie.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. merantau dengan melancong sesuatu yang berbeza.. hehhehe

    ReplyDelete