Sunday, February 17, 2013

Layak ke..??????



Assalammualaikum, bertemu lagi kitaaaaaa....!! topik apa kali nie yer...?????? Ermmm.. mestilah topik yang lagi hangat dan tip top.. hehehehe... Eh.. korang lupa plak nak tanya, korang sihat x? harap-harap sihatlah hendaknya.. Aminnnnnnnnnn...

Isnin yang bluesssssss...!! ada juga yang baru mula bekerja disebabkan cuti yang panjang sepanjang cuti umum yang lepas.. betul x..??? orang lain yang raya, orang lain yang sibuk bercuti.. hehehe.. itu biasa.. nama pun 1 MALAYSIA.. saya pun turut sama tidak lepaskan peluang yang ada.. bercuti dan bercuti..!! Cuma saya bercuti pendek sahaja, x adalah sampai 1 minggu gitu..!! Eh.. macam lari topik nie.. kah..kah..kah..

Nak bercerita tentang anda yang layak..??? apa.apa..apa..????? hehehe.. dah tentulah BRIM 2.0.. korang layak x..??? saya layak wooooo...hati yang riang dan gembira... Alhamdullilah, Syukur.. Rezeki..

Korang jangan cemburu yer sebab saya layak..!! hehehe.. Alhamdullilah, rezeki untuk tahun ini 2013.. tapiiiii.... hahahha.. ada tapi-tapi plak.. Nak senang cerita lah kan.. Tahun lepas saya dapat jugak okeh..!! layak..!! Memang rezeki saya. yang tapiiiiiiiiiiii hahahaha.. mesti ada tapiiiiiiii.. memang dah katanya duit BATUAN RAKYAT 1 MALAYSIA.. dah memanglah membantu kan..!!

Yup memang membantu diri saya yang kurang kemampuan nie..!! hehehe.. x adalah kurang kemampuan sangat tapi sederhana jer.. Ermmmmm.. senang cerita korang guna duit nie untuk apa erk..???? saya..???
shopping..!!! kah..kah..kah.. alangkah seronoknya kalau dapat shopping guna duit BRIM tu kan.!! macam-macam dapat..! Tapiiiii.............

Dah namanya rezeki saya, dah tentulah gunakan ke arah yang bermanfaat.. tidak merasa pun nak shopping duit BRIM tu.. Last year, layak..!! Terus simpan untuk deposit kereta.. amik kau..!! deposit kereta terus.. kah..kah.. dah memang rezeki untuk kereta.. ermm...  x merasa nak suka-suka.. jalan-jalan,, shopping-shopping..

Alhamdullilah, tahun nie dapat lagi.. tapi bukan rezeki saya lagi nak gunakan duit tu untuk nak suka-suka.. jalan-jalan,, shopping-shopping.. Tahun nie nak tahu untuk siapa lagi..!! Haruslah untuk kereta lagi.. !! waaaaa.... bertuahnya kereta saya nie yer.. tiap -tiap tahun dapat sumbangan..!! touching habis dengan kereta ku..!!!! Kali nie.. rotex & Insuran menanti.. Alhamdullilah, sesungguhnya ia tidak membebankan saya dengan sumbangan  BRIM ini. Thank a lot PM..








Inilah buktinya..!!  :) Hati berbunga-bunga keriangan 

Bye.. bye.. jumpa lagi.. :)
~✿~✿~✿~


2 comments:

  1. wahhhh saya dapat vaucher tu sabtu ni :)

    ReplyDelete
  2. hehehe.. untunglah.. tahniah..!! saya baru jer cashkan voucer tersebut semalam.. :)

    ReplyDelete