Monday, February 18, 2013

~ KETIKA KAMI SEMAKIN DEWASA ~

Alhamdullilah, masih berkesempatan untuk menulis untuk kali ini.. walaupun cuaca agak mendung diluar sana.. tiba tiba hati agak sayu mengenangkan kenangan lama..

Tapi bukan kenangan lama yang nak saya katakan tapi kenangan kami apabila kami menjadi lebih dewasa.. dulu masa kecik-kecik ibu, mak, mama, bonda, umi, ayah, abah, papa, abi, dan macam macam lagilah nama yang diberikan untuk panggilan kepada anak-anak...


Siapa x sayang kedua ibu bapa kita sendiri..!! begitu jugalah diri kita.. kelak semakin kami dewasa baru kami tahu apa itu tanggungjawab ibu dan bapa.. memang senang bila dipandang tapi x semudah yang digalas... itulah PERNGORBANAN kedua ibu bapa kita kepada anak-anaknya.


Pada ketika ini umur dah semakin dewasa, Masa untuk kami merasa plak apa itu tanggung jawab kedua ibu dan bapa..!! haaaa... tapi saya agak sedih walaupun ketika umur sudah menjangkau dewasa.. JODOH belum ditemukan lagi..!!(bukan gatal okeh.. ) bukan bersedih atau menolak takdir ALLAH. mungkin ada hikmah kenapa ALLAH melambat kan jodoh saya..!! Apapun doa dan usaha masih saya teruskan.. :) tidak pernah putus asa :)


Ermmm.. ketika hujan diluar sana, sambil melihat2 wall kawan2 di fb seronok melihat kawan2 yang dah bahagia. ada suami, ada isteri dan ada anak-anak.. bahagia kan..!! complete..!! saya..!! no komen..!!


Nilah diantara kawan-kawan saya yang kini bahagia 



ABEN & CT
ANUM & HUSBEND

AISYAH & HUSBEND

AZIZAN & WIFE

HASDIANA YAHYA

BIEDAYATUL HIDAYAH

AZELIZA & HUSBEND

MADI & WIFE

MAI SARAH & HUSBEND

MALIK & WIFE

SALAM & AIN

FATT & NANI

SOLEHA & HUSBEND

MAWAR & HUSBEND

WAWA & HUSBEND

TAHIRAH BANU & HUSBEND

AZLINA & HUSBEND

JA'A & EILA

SURIANI & HUSBEND

YUNI & ARIN

ADHA & HUSBEND

PIJAH & HUSBEND

HAWA & RIZAL


SOFI 

AISYAH

HIDAYAH BADAR

HAMDAN

SHIDA


Korang jangan marah yew.. sebab gambar-gambar korang ada kat sini.. yang x ada tu bukan x jumpa. tapi x ada yang bergambar bersama ayah, mak & anak.. Opppssss.. ni mungkin gambar lama tau.. ada juga diantara kawan-kawan saya ni anaknya dah bertambah.. 1 kepada 2, 2 kepada 3, 3 kepada 4.. hehehehe.. dan ada juga masih merancang sorang tu jelah.... Apapun bahagia adalah milik mereka.. :)




No comments:

Post a Comment